boky a stehna

18. dubna 2011 v 20:00 | forface |  Lidské tělo

BOKY A STEHNA

Při tvarování postavy je ideální spojit nějakou aerobní aktivitu - běhání, brusle, kolo, aerobic a pod - prostě pohyb, u kterého se zadýcháš, a právě s posilováním, které zaměříš přesně na partie, které chceš zpevnit.
Nezapomeň, že důležité je dělat aerobní aktivity min. 20 minut, až pak se totiž začínají pálit tuky, do té doby se s nimi nic nestane, a při posilování cvičit dostatečné množství opakování. My ho u všech cviků uvádíme, jinak to poznáš tak, že jakmile sval začne pálit, začíná se posilovat, takže v tenhle moment nepřestávej, ale zkus přidat ještě alespoň jedno opakování.

Cvičení, které prokrvuje a posiluje zadeček, boky a stehna je ideální jako prevence celulitidy, nebo když se chceš otravných ďolíčků zbavit.

Jdeme cvičit

K tomuhle cvičení potřebuješ gumu na cvičení. Tu koupíš v každém sportu za pár desetikorun.
Uvaž ji tak, aby ses mohla rozkročit na šířku boků a guma byla kolem kotníků lehce napjatá.

1. Postav se, rozkroč na šířku boků a cvičební gumu navlékni kolem kotníků.
2. Podsaď mírně pánev, ať se neprohýbáš v bederech, a lehce pokrč kolena.
3. Cvič úkroky stranou, můžeš na střídačku doleva a doprava. Guma musí být natažená tak, abys cítila její odpor, tím se víc posilují svalíky na bocích a stehnech.
4. Další varianta cviku je unožování. K tomu se postav bokem ke zdi nebo k skříni a jednou rukou se lehce opři, aby ses neukláněla.
5. Levou/ pravou nohou unožuj do strany, guma opět pohyb zěžuje a dělá odpor. Cvič na levou a pravou nohu zvlášť.

Opakuj 3x30 cviků na každou stranu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama