CVIČENÍ NA BŘICHO PRO ZAČÁTEČNÍKY

18. dubna 2011 v 19:44 | forface |  Lidské tělo

CVIČENÍ NA BŘICHO PRO ZAČÁTEČNÍKY


Zpevněné bříško má vliv na správné držení těla. Když je dostatečně pevné, neprohýbáš se tolik v bedrech a nehrozí ti 'bederní lordóza', což je špatné vyklenutí páteře, které může být dost bolestivé. Má také vliv na správné vyprazdňování střev, a v neposlední řadě i na styl chůze.

A protože víme, že začít se cvičením nebývá jednoduché, vrhneme se dnes na cvik, který je vhodný i pro začátečníky.

Jdeme cvičit

*** Lehni si na záda na karimatku nebo deku, ať tě nic netlačí.
Zvedni hlavu a ramena tak, aby ses podložky dotýkala jen křížem (to je ta část pod bedry :). Zvedni i nohy - do 45 stupňů nad zem

*** Prováděj nohama na střídačku 'nůžky' = zatímco jednu nohu zvedáš, druhou snižuješ k podložce, ale nikdy nepokládáš.
Snaž se udržet svižnější tempo a nezadržuj dech, nebo tě chytne křeč do břicha. Pravidelně dýchej - vydechuj vždy, když máš horní nohu v nejvyšší poloze, nadechuj se, když se nohy střídají.

*** Zvedej horní nohu do úhlu 45 stupňů. Čím déle budeš cvičit, tím těžší bude nohu zvednout, takže si to hlídej!

***Vydrž cvičit alespoň minutu. Pak si dej minutu a půl pauzu a znovu minutu cvičení. Postupně můžeš dobu cvičení prodlužovat a dobu odpočívání zkracovat.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama