CVIČENÍ NA ŠIKMÉ BŘIŠNÍ SVALY

18. dubna 2011 v 19:40 | forface |  Lidské tělo

CVIČENÍ NA ŠIKMÉ BŘIŠNÍ SVALY


Na bříšku jsou přímé břišní svaly - to jsou ty hlavní od hrudního koše dolů. Pak to jsou svaly na spodní straně břicha - ty, když jsou povolené, dělají nepěknou vypouklinu přímo pod pupíkem. A pak to jsou šikmé svaly, které ti vytvarují pas. Na ty se zaměříme dneska.

Jdeme cvičit



1. Lehni si na záda na zem, opět na karimatku nebo deku.
2. Paty opři na zvýšené místo tak, abys měla pod koleny a v kyčlích pravý úhel. Může to být židle, gauč, postel, konferenční stolek v obýváku, ale i třeba gymnastický míč, na kterém to bude o něco těžší.
3. Ruce spoj v týlu, lokty směřují do strany.
4. Cvik spočívá ve zvednutí trupu až k pasu a vytočení jej do strany - levým loktem k pravému koleni, a naopak pravým loktem k levému koleni.
Není potřeba se loktem kolene dotknout. Důležitější je pohlídat si, že zvedneš trup až k pasu a nebudeš vytáčet jen ramena.
5. Správně dýchej: nahoře výdech, v leže nádech.
6. Lokty pořád směřují do stran, netahej si s nimi hlavu.
7. Opakování 15x na každou stranu. Ideální bude, až zvládneš 15 cviků na každou stranu 3x za sebou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama